Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер м'який Будиночок (KA10460-2GB)

KP-01429086
1 178 грн
Немає у наявності
сортер, від 1 року, дрібна моторика, логічне мислення, причинно-наслідкове мислення, Колір - різнокольоровий
Доставка
  • — Самовивіз з магазину
  • — Кур'єрська доставка по Києву
  • — Кур'єрська доставка по Україні
  • — Доставка в відділення служби доставки (Нова Пошта)
Варіанти оплати
  • — Готівкою при отриманні
  • — Картами Visa и MasterCard
  • — Оплата за рахунком
  • — Безготівковий розрахунок (для юр.осіб) з ПДВ
Наші переваги
  • — Гарантія на всі куплені товари
  • — Оповіщення по SMS
  • — Повернення і обмін - без проблем
  • — Різні способи оплати
  • — Найкраща ціна
  • Усе про товар
  • Опис
  • Особливості
  • Відгуки

Опис Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер м'який Будиночок (KA10460-2GB)

Розвиваючий м'який сортер у вигляді будиночка. У комплекті всього 10 форм у різних матеріалах, текстурах і кольорах. Сприяє розвитку дрібної моторики та логічного мислення. Допомагає вивчати кольори та геометричні фігури, знайомить з причинно-наслідковими зв'язками. Рекомендований вік: від 1 року. Матеріал: текстиль, пластик. Розмір іграшки: 21.5 x 21 x 20.5 см. Упаковка: коробка 26 x 24 x 20.5 см.

Органи чуття Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.

Дрібна моторика Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.

Координація рухів Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.

Логічне мислення Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між частинами інформації.

Емоційність Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.

Самооцінка Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.

Рекомендований вік

Етап 1 (6 міс - 1.5 р)

Дія 1.1 Мета: Слухання Метод: Потрясіть кубики - вони видають звуки, як брязкальця, і привертають увагу дитини. Перемістіть джерело звуку та дивіться, чи стежить дитина поглядом за звуком. Це розвиває у дитини увагу та навички слухання.

Дія 1.2 Мета: Ощупування різних поверхонь. Метод: Будиночок виготовлений з м'якої тканини, а кубики - з гладкого пластику. Деякі кубики мають шорстку поверхню. Запропонуйте дитині доторкнутися і пощупати різні поверхні.

 

Дія 1.3 Мета: Розвиток дрібної моторики - хапання. Метод: Запропонуйте дітям хапати кубики правою і лівою рукою. Це розвиває дрібну моторику.

Дія 1.4 Мета: Розвиток загальної моторики - повзання в бік звуку. Метод: Встаньте поруч з дитиною і запустіть м'ячик. Він видає звук, який стимулює дитину повзти до нього.

Дія 1.5 Мета: Розвиток дрібної моторики - перевертання. Метод: Попросіть дитину відкривати клапани на вікнах і даху.

Дія 1.6 Мета: Розвиток загальної моторики - розгойдування. Метод: Запропонуйте дитині взяти будиночок за ручку та покачати його вперед-назад - він буде видавати різні звуки.

Етап 2 (12 міс - 2 р)

Дія 2.1 Мета: Розвиток розумових здібностей - збіг малюнків. Метод: Попросіть дитину покласти три м'які фігурки в будиночок відповідно до малюнків метелика, равлика та сонечка.

Дія 2.2 Мета: Сортування фігур - пластикові фігурки. Метод: Попросіть дітей розкласти 4 різнокольорові фігури по отворах у даху.

Дія 2.3 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення кольорів. Метод: На прикладі різнокольорових блоків навчіть дітей розрізняти кольори.

Дія 2.4 Мета: Розвиток розумових здібностей - показування кольорів. Метод: Назвіть колір і попросіть дитину показати його.

Дія 2.5 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення фігур. Метод: На прикладі кубиків різної форми навчіть дітей розрізняти фігури.

Дія 2.6 Мета: Розвиток розумових здібностей - показування фігур. Метод: Назвіть фігуру та попросіть дитину показати її.

Дія 2.7 Мета: Розвиток розумових здібностей - запам'ятовування назв предметів. Метод: За допомогою малюнків на будиночку навчіть дітей дізнаватися різні об'єкти.

Дія 2.8 Мета: Розвиток розумових здібностей - показування предметів. Метод: Назвіть предмет і попросіть дитину показати його на будиночку.

 

Етап 3 (1.5 - 3 р)

Дія 3.1 Мета: Зорово-моторна координація - складання і пошук рівноваги. Метод: Запропонуйте дітям скласти 2-4 кубики один на інший. Це заняття також розвиває терпіння дитини.

Дія 3.2 Мета: Розвиток розумових здібностей - знайомство з об'ємними фігурами. Метод: Навчіть дітей визначати фігури за допомогою фігур різної форми з тканини та пластику.

Дія 3.3 Мета: Розвиток розумових здібностей - класифікація фігур. Метод: Змішайте всі кубики з тканини та пластику. Потім попросіть дитину класифікувати їх за формою.

Дія 3.4 Мета: Навчання слухання - розрізнення звуків. Метод: Потрясіть три прозорі кубики - вони видають різні звуки. Попросіть дитину розрізнити кубики на слух.

 

Характеристики Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер м'який Будиночок (KA10460-2GB)

Бренд
Артикул
KA10460-2GB
Модель
Сортер мягкий Домик
Вікова група
Категорія розвитку
Тип
Матеріал
Розмір
Колір
Країна виробництва
Китай
Штрихкод
4892493104602
Гарантія, міс
0
Важлива примітка
Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження
Знайти схожі

Відгуки про Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер м'який Будиночок (KA10460-2GB) від реальних покупців

Відгуки не знайдено

  • Разом із цим товаром купують
  • Хіти продажу
  • Нещодавно проглянуті
 
 
 
Швидко та якісно доставляємо

Наша компанія здійснює доставку по всій території України

Гарантія якості та сервісне обслуговування

Ми пропонуємо тільки ті товари, якими ми впевнені

Повернення товару протягом 14 днів

У вас є 14 днів, щоб протестувати вашу покупку