Сервіс та гарантія
Всі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну. На більшість товарів надається офіційна гарантія виробника. Підтримкою гарантії займаються сертифіковані сервісні центри.
Умови повернення чи заміни товару
Повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Згідно статті 9 Закону "Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов:
- товар не був у експлуатації і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
- програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)..
Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію!
Важливо! Гроші повертають на касі магазину.
Потрібно мати з собою:
- Чек або видаткову накладну
- Товар в повній комплектації
- Паспорт або посвідчення водія
Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта. Попередньо зв'язавшись з нашими операторами, вони підкажуть на яке відділення відправити посилку.
Важливо!
Разом з товаром вкласти оригінал гарантійного талона виробника, ксерокопію документів (чек або видаткову накладну) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).