Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер- пірамідка Сова (KA10498-GB)

KP-01404101
662 грн
Немає у наявності
сортер, від 9 місяців, дрібна моторика, тактильне сприйняття, причинно-наслідкове мислення, сенсорика, Колір - жовтий
Доставка
  • — Самовивіз з магазину
  • — Кур'єрська доставка по Києву
  • — Кур'єрська доставка по Україні
  • — Доставка в відділення служби доставки (Нова Пошта)
Варіанти оплати
  • — Готівкою при отриманні
  • — Картами Visa и MasterCard
  • — Оплата за рахунком
  • — Безготівковий розрахунок (для юр.осіб) з ПДВ
Наші переваги
  • — Гарантія на всі куплені товари
  • — Оповіщення по SMS
  • — Повернення і обмін - без проблем
  • — Різні способи оплати
  • — Найкраща ціна
  • Усе про товар
  • Опис
  • Особливості
  • Відгуки

Опис Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер- пірамідка Сова (KA10498-GB)

Сортер-пірамідка Сова. У комплекті 5 різнокольорових кошиків з безліччю ігрових можливостей і 4 різно-фактурні геометричні фігури: трикутник, зірочка, куб і циліндр. Іграшка сприяє розвитку сенсорних відчуттів і дрібної моторики, причинно-наслідкового зв'язку. Рекомендований вік: від 9 місяців. Матеріал: пластик. Розмір: 19 х 19 х 19 см. Упаковка: коробка 19.5 x 23 x 17 см. 

Органи чуття Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.

Дрібна моторика Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.

Координація рухів Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.

Логічне мислення Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між частинами інформації.

Емоційність Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.

Самооцінка Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.

Рекомендований вік

Етап 1 (6 міс - 1.5 р)

Дія: 1.1 Мета: Розвиток загальної та дрібної моторики - хапання кубиків. Метод: Запропонуйте дитині хапати кубики правою і лівою рукою.

Дія: 1.2 Мета: Розвиток загальної та дрібної моторики - хапання формочок. Метод: Запропонуйте дитині хапати дрібні формочки правою і лівою рукою.

Дія: 1.3 Мета: Розвиток загальної моторики - підняття формочок. Метод: Запропонуйте дитині піднімати великі формочки, тримаючи їх обома руками.

Дія: 1.4 Мета: Розвиток зорово-моторної координації - складання 2-3 формочок. Метод: Запропонуйте дітям скласти 2-3 формочки одна на іншу. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.

Дія: 1.5 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення рис обличчя. Метод: Навчіть дітей розрізняти риси обличчя на синій формочці.

Етап 2 (12 міс - 2 р)

Дія: 2.1 Мета: Розвиток зорово-моторної координації - складання 5 формочок. Метод: Запропонуйте дітям скласти вежку з 5 формочок. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.

Дія: 2.2 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - сортування фігур №1. Метод: Запропонуйте дітям розкласти фігури по отворах у білій кришці.

Дія: 2.3 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - сортування фігур №2. Метод: Запропонуйте дітям розкласти фігури по різнокольорових формах.

Дія: 2.4 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення кольорів. Метод: На прикладі різнокольорових кубиків навчіть дітей розрізняти кольори.

Дія: 2.5 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення тварин. Метод: На прикладі формочок розкажіть дітям, як називаються різні тварини.

Дія: 2.6 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення фігур. Метод: На прикладі різнокольорових кубиків навчіть дітей розрізняти фігури.

Дія: 2.7 Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення рівнів спорідненості. Метод: На прикладі формочок розкажіть дітям, як називати різних родичів.

  Етап 3 (1.5 р - 2.5 р)

Дія: 3.1 Мета: Розвиток розумових здібностей - збіг кольорів. Метод: Назвіть колір. Попросіть дитину знайти кубик цього кольору та покласти його у формочку відповідного кольору.

Дія: 3.2 Мета: Розвиток розумових здібностей - вибір потрібної фігури та сортування фігур. Метод: Назвіть фігуру, попросіть дитину знайти цей кубик і покласти його в потрібний отвір.

Дія: 3.3 Мета: Розвиток розумових здібностей - знайомство з поняттями причини та наслідку. Метод: Коли діти кладуть кубики у вежку, то кубики падають униз. Потім діти можуть підняти кубики знизу та знову покласти їх у вежку. Так вони знайомляться з поняттями причини та наслідку.

Дія: 3.4 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм стороною, на якій зображені обличчя. Метод: Запропонуйте дітям скласти 5 формочок стороною, на якій зображені обличчя.

Дія: 3.5 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм стороною, на якій зображені тварини. Метод: Запропонуйте дітям скласти 5 формочок стороною, на якій зображені тварини.

Дія: 3.6 Мета: Розвиток розумових здібностей - знайомство з поняттями "велике" та "маленьке". Метод: На прикладі формочок різного розміру розкажіть дітям про поняття "великого" та "маленького". Потім попросіть дітей показати найбільшу та найменшу формочки.

Дія: 3.7 Мета: Розвиток розумових здібностей - сортування за розміром. Метод: Попросіть дітей розставити всі формочки за розміром: від меншої до більшої.

Етап 4 (2 р - 3 р)

Дія: 4.1 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм від меншої до більшої. Метод: Попросіть дітей скласти формочки від меншої до більшої.

Дія: 4.2 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і розумових здібностей - складання форм від більшої до меншої. Метод: Попросіть дітей скласти формочки від більшої до меншої.

Дія: 4.3 Мета: Розвиток сенсорних і розумових здібностей - пошук фігур на дотик. Метод: Покладіть усі кубики в найбільшу жовту форму, потім назвіть фігуру та попросіть дитину знайти цю фігуру лише на дотик.

Дія: 4.4 Мета: Розвиток зорово-моторної координації - складання догори ногами. Метод: Попросіть дитину скласти всі формочки догори ногами від меншої до більшої. Це заняття також розвиває терпіння дитини та відчуття рівноваги.

Дія: 4.5 Мета: Розвиток зорово-моторної координації і почуття дистанції - кидання кубиків у формочки. Метод: Розмістіть 5 формочок на галявині або на килимі на різній відстані від дитини. Запропонуйте дитині кидати кубики у формочки.

Характеристики Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер- пірамідка Сова (KA10498-GB)

Бренд
Артикул
KA10498-GB
Модель
Сортер-пирамидка Сова
Вікова група
Категорія розвитку
Тип
Матеріал
Розмір
Колір
Країна виробництва
Китай
Штрихкод
4892493104985
Гарантія, міс
0
Важлива примітка
Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд і комплектацію товарів без попередження
Знайти схожі

Відгуки про Розвиваюча іграшка K’S KIDS Сортер- пірамідка Сова (KA10498-GB) від реальних покупців

Відгуки не знайдено

  • Разом із цим товаром купують
  • Хіти продажу
  • Нещодавно проглянуті
 
 
 
Швидко та якісно доставляємо

Наша компанія здійснює доставку по всій території України

Гарантія якості та сервісне обслуговування

Ми пропонуємо тільки ті товари, якими ми впевнені

Повернення товару протягом 14 днів

У вас є 14 днів, щоб протестувати вашу покупку